Elke onderneming die streeft naar waardecreatie, groei en innovatie doorloopt een proces. Onze OpentoCONNECT business community ondersteunt dit groeiproces vanuit een jarenlange opgebouwde expertise en durft daarbij de platgetreden paden te verlaten. We verdiepen ons met nadrukkelijke aandacht in het menselijke aspect, zowel als in de kennisdeling en de wederzijdse versterking tussen de deelnemende bedrijven. We maken er samen werk van om te ‘groeien’ en streven ernaar ook jouw bedrijf op een dag het OpentoCONNECT-huis te helpen ont-groeien. Op naar een voor jou en jouw bedrijf volgende stap!
Kortom:
Laten we dan connecteren, neem contact met ons op, de koffie staat klaar!
OpentoCONNECT vertrekt vanuit het delen van kennis, wederzijde versterking en persoonlijke ontwikkeling als triggers voor innovatie en waardecreatie bij haar klanten.
OpentoCONNECT is een werkomgeving die erop gericht is uw bedrijf maximaal te accommoderen. Het samenbrengen van mensen in een aangename omgeving om te werken en te netwerken staat centraal. De gemeenschappelijke ruimtes nodigen uit tot connectie met andere bedrijven.
De maatschappelijke omgeving is permanent in verandering. Ook organisaties bewegen voortdurend. Het aftoetsen van nieuwe ideeën, het leren van elkaar, het delen van ervaringen, gaande van uitwisselen van praktische informatie tot strategisch input, dragen bij tot de nodige gedrevenheid en beweeglijkheid.
OpentoCONNECT wil onder het curatorschap van Art Of People dynamische organisaties samenbrengen: https://artofpeople.be/
Art Of People ondersteunt en begeleidt de community werking zodat de organisaties naar een hoger niveau getild worden. Hierdoor wil opentoCONNECT een aanzienlijke meerwaarde bieden die verder gaat dan het aanbieden van moderne kantoorinfrastructuur.
Als foundation partner van opentoCONNECT faciliteert Art Of People de community werking.
OpentoCONNECT voorziet in individuele kantoorruimtes, gemeenschappelijke vergaderzalen en ontmoetingsruimtes.
Vul het formulier in en wij nemen onmiddellijk contact met u op.